Încă puțin si se fac 2 ani de când ne chinuim să găsim constructor pentru 10 km din autostrada Sibiu – Pitesti

mai nou și chinezii încurcă socotelile
din august 2019, nu reusim să desemnăm câștigătorul pentru 10 km de autostrada
Chinezii de la China Railway 14th Bureau Co Ltd contestă și la Curtea de Apel București excluderea lor din licitația pentru secțiunea 4 din Autostrada Sibiu – Pitești. Asta după ce Consiliul Național de Solționare a Contestațiilor (CNSC) le-a respins contestația pe 30 martie.
Amintim că pe 30 martie, CNSC a respins contestația chinezilor, după ce aceștia au fost excluși din licitația pentru secțiunea 4 Tigveni – Curtea de Argeș din cel mai important proiect rutier al României.
Tot atunci, CNSC a admis însă contestația italienilor de la Rizzani de Eccher și a obligat Compania de Drumuri să ia în calcul și oferta lor la stabilirea câștigătorului. Asta după ce pe 4 martie fuseseră desemnați câștigători austriecii de la Porr.
Și Compania de Drumuri a atacat la rândul său decizia CNSC din 30 martie privind oferta italienilor, potrivit unui dosar înregistrat tot pe 13 aprilie la Curtea de Apel București.
Rămâne de văzut ce va decide instanța și cine va construi în final tronsonul de circa 10 kilometri din Autostrada Sibiu – Pitești, scos la licitație cu mai bine de doi ani în urmă.
CNAIR a lansat pe 9 martie 2019 licitaţia de „Proiectare și execuție Autostrada Sibiu – Pitești, Secțiunea 4: Tigveni – Curtea de Argeș”. Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea și execuția lucrărilor pentru construcția Autostrăzii Sibiu – Pitești, Secțiunea 4: Tigveni – Curtea de Argeș (km 81+900 – km 91+761) în lungime de 9,86 km, din care 1,35 km aferenți tunelului Momaia.