Gara din Vâlcea pe unde ar fi urmat să circule Trenuri Expres sau Intercity; acum circulă caprele…
Şi acestea câte mai sunt. Că nici vaci nu mai există…
Ăn imagine avem Gara Râmnicu Vâlcea Est sau Gara Goranu. Gară care făcea parte din magistrala Bucureşti – Piteşti – Râmnicu Vâlcea – Sibiu.
Conform proiectului, în 1990, magistrala devenea una principală iar între 1990 – 1995, calea ferată urma să se dubleze şi să fie electrificată. Astfel încât pe aici să circule liniile europene şi trenurile care să lege Bucureştiul de Arad.
Râmnicu Vâlcea devenea oraş feroviar cu 3 gări principale – Râmnicu Vâlcea Nord (Bujoreni) Râmnicu Vâlcea Central (actuala gară) şi Râmnicu Vâlcea Est (Goranu)
Proiectul era finalizat în proporţie de 95% în 1989 iar acum este distrus în proporţie de 100%.
Nu mai există cale ferată, decât viaducturi, poduri şi această ruină de gară.
Restul sunt poveşti de adormit copiii…
Liviu POPESCU
foto Constantin Negrici
Jos Ceaușescu!
Unde sunteți…